M·A·C Blue moon [tips; längre förföriska ögon]


Hey Dolls!

Ville bara snabbt skriva detta blogginlägget.. Det är ej så synligt, men jag ser det. Ville visa er ett trick för att få längre "förföriska" ögon.
Här har ni en och samma bild, första är "orginalet" sen blir det ljusare och ljusast. Detta just för att visa att det inte är så synligt. Nu undrar ni säkert vad jag pratar om, det ska jag tala om..
Ta en titt på bilden längst ner (nr 3), där ser man vad jag menar... Jag placerade inte lösögonfransen precis vid hårroten i yttre ögonvrån, utan direkt på min eyeliner. Ser ni? Det är tricket för att förändra ögonformen och få längre, mer förföriska ögon genom att använda lösögonfransar.
pga att jag ville visa er detta så målade jag inte ihop mina fransar med lösögonfransarna med mascara - som man borde göra om man vill att det ska se naturligt ut.

Prova det, det är värt det!

© Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se    M·A·C Blue Moon - trick

Vill ni se flera tips, let me know!
Skicka en kommentar, maila eller twittra mig så ordnar jag det men med en tutorial.

Until next time, take care!


Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0