[EOTD] M·A·C Valiant Green


Hey Dolls!

Det var ett tag sedan jag gjorde en grön eyemakeup. Det är en färg jag sällan använder - vet ej varför för grönt är ju skönt, right?
Nu var det bara till att ta mig i kragen och leta fram gröna nyanser, då hittade jag min palett från M·A·C's Wonder Woman kollektion som hade ramlat ner i en springa i lådan. Öde? Japp!
Här är resultatet.

Detta använde jag mig utav:

[All M·A·C, otherwise stated]

FACE:
Studio Sculpt foundation
Select Cover concealer
MSF Natural powder
Refined Golden bronzer
Stunner blush
Soft and Gentle mineralized skinfinish

EYES:
Untitled paint
Soft Ochre paintpot
NYX Jumbo Pencil - Lemon
Valiant quad (wonder woman collection)
Brulé eyeshadow
Feline eye kohl
Blitz and Glitz fluidline
Zoom Lash mascara

LIPS:
Lady Gaga lipstick
Resort Life lipgelée

© Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se    M·A·C Valiant Green
Imorgon blir det nog en blå makeup, ännu en färg som jag sällan använder mig. Kanske man ska använda den bortglömda Lady Justice paletten från M·A·C's Wonder Woman kollektion? Återstår att se, så välkommen tillbaka imorgon!

Until next time, take care!

Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0