[EOTD] M·A·C Indianmarked


Hey Dolls!

Nu är det dags igen, denna gången hade jag ingen aning om hur det skulle sluta. Jag bara plockade fram skugga efter skugga, produkt efter produkt, här är resultatet.

Detta använde jag mig utav:

[All M·A·C]

FACE:
Mineralize Satinfinish Foundation
Select Cover up concealer
MSF Natural powder
Pressed Amber blush
My highland honey blush
Soft and gentle msf

EYES:
Indianwood paintpot
Tete-a-tint eyeshadow
Shroom eyeshadow
Crystal Avalanche eyeshadow
Mythical eyeshadow
Bamboo eyeshadow
Brulé eyeshadow
Folie eyeshadow
Beauty Marked eyeshadow
Quite Natural paintpot [eyebrows]
Liquid Eye liner
Feline eye kohl
Zoom Lash mascara


LIPS:
In Synch lipliner
Playing Koi lipstick
Girl On Board lipglass


Jag har verkligen fastnat för In Synch lipliner, använder den varje dag, antingen som liner eller så fyller jag i läpparna med den som en grundfärg. Det gjorde jag idag.
Tur jag har en back-up!

© Makeup & Beauty by Daniella     M·A·C Indianmarked  http://thisismed.blogg.se
Ursäkta mitt röda öga, nyst hela dagen. Förkyldning på G? Hoppas verkligen inte!


Until next time, take care!

Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0