Tävling @ RosellaecoBeauty

Om ni följer mig på Twitter så har ni nog inte missat att jag är med och tävlar om en Arganolja på RosellaecoBeauty's blogg. Om ni motiverar till varför just nin vill vinna och viljen av de två oljorna ni vill ha så är har ni chansen att vinna. Ännu större chans har ni om ni bloggar, twittrar eller skriver om det på facebook. Ni har till 12.00 på er att tävla, ni gör det enkelt genom att gå in på hennes blogg och lämna ett litet fotspår.
Här är länken till tävlingen.

Anledningen till varför jag är med och tävlar.. Uppenbart va? Jag har torr hy, även hårbotten och händerna (som ni ser på bilderna)... Detta är just på vintern... Ingen salva hjälper. Jobbigt? JAAA!!!


http://thisismed.blogg.se

Update: Som ni ser så råkade jag posta den lite sent. Så tävlingen är redan avslutad. Tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0