Dagens EOTD

Det var ett tag sedan jag hade en Dagens makeup, eller EOTD (eye of the day) här på bloggen, så jag tänkte att det var på tiden att jag la upp en. Jag använde mig utav Urban Decay makeup från Sustainable shadow palette, som listas under bilden.

EYES:
UD - Primer potion, hela ögat från franslinjen till ögonbrynet + nedre fransraden
UD - Kiddie Pool (BLÅ) ögonskugga på hela ögonlocket
UD - Flash (LILA) ögonskugga på yttrevrån av ögonlocket och upp i globlinjen
UD - Flipside (GRÖN) ögonskugga på undre fransraden
MAC Vanilla highlighter
MAC Phloof! highlighter inre ögonvrån.
UD - 24/7 Eyepencil i Electric som kajal

Något jag glömde var att ta UD - Oil Slick och skugga in den i globlinjen för mer dimension, det hade gjort hela makeupen.. men men....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0