Personal Metropol

Hejsan!
Tyckte väl att jag glömde något, för inte så längesen var jag på Bokia och köpte en ny filofax/agenda,
det blev en Personal Metropol Brown, den gick på 295:-
inte bara det, utan när jag ändå var där inne så passade jag på att köpa till lite saker till filisen såsom extra adresser, extra anteckningspapper - både enfärgade och färgade, linjerade och tomma. det blev också extra plastfickor så att jag kan sätta in lite flera foto på nära och kära, det blev även kreditkortshållare och visitkortshållare mm. blev även 2 pennor; rosa & lila - de har jag bara till att markera ut födelsedagar och speciella dagar. Jag minns inte riktigt vad hela paketet gick på men jag minns att det var över 500:-, updaterar detta inlägg när jag hittar kvittot.




xoxo
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0