Recension # 6 läppglans

Här kommer recension nr 6, läppglans jag fick i julklapp =)
men först ut är en bild på mina läppar med enbart cerat på... baraför att ni ska kunna se skillnaden.











Favoriterna är:
Loreal Glam shine (bild nr: 3)
Lancome, Juicy Tubes (bild nr: 4)
H&M Bella Bellina (bild nr: 5)

H&M's läppglans är mjuka, doftar gott och smakar lite sådär halvt okej. Jag tyckte inte att jag såg någon större färgskillnad, tyckte att nästan alla var i liknande färger och inte som de ser ut att vara (tuben). De har en härligt glans och de håller faktiskt i någon timme, berors ju iofs på vad man gör, men jag rekommenderar er att prova dom.

Juicy Tubes alla vet väl mer eller mindre att j.tubes är nog en av de bästa läppglans som finns. själv gillar jag smaken, lukten, konsistensen och även hållbarheten och fuktigheten som blir kvar när glosset är borta, använder jag j.t så behöver jag inte sätta cerat på, för jag vet att glosset kommer att bidra med en rätt bra fuktighet. Rekommenderar starkt!

Glam shine först trodde jag att det skulle vara förmkt med all glitter, lite rätt hade jag, men det var inte så farligt. Jag använder glosset som "partygloss". Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om detta gloss, då det inte är någon premiär så vet nog de flesta om hur de är.
De håller bra.
Rekommenderar!

Isadora;

bild 1:
detta är de gloss som jag inte riktigt tycker speciellt mkt om, färgen ser fin ut, men det är inte riktigt min grej.
bild 2: detta gloss ger inte ngn speciell glans, men den tillför fukt. Rekommenderar till er som är i behov av cerat men även vill ha lite färg på läpparna


xoxo
Daniella

Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan hej..tack för kommentaren....

fotogeni`c hahahaha

den var bra....

kram/B

2009-01-18 @ 08:16:25
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0