Vinsten från Charlotte Perrelli's tävling. Besvikelse!

Sååå idag kom vinsten som Charlotte Perrelli lottade ut som en Alla hjärtans dag tävling som hon hade på sin blogg, men till min stora förtvivlan så var det en stor besvikelse... då planschen som dom hade använt som kuvert/inslagspapper var helt uppriven, påsen hade antagligen en tejpbit som förslutning, men den var uppbruten och i påsen så låg det bara 1 sak, det var hjärtklubborna.(bilder följer).
Därför var det en stor besvikelse då jag har väntat på det i en veckas tid.

Jag trodde verkligen att man kunde lita på Svenska posten och spedition/frakt systemet som de har här,
man ska inte behöva oroa sig att posten kommer säkert, inte heller ska man behöva oroa sig för att försända saker ska bli stulna...... tycker jag.....

Svaret som jag fick från mitt postombud var: "Hoppas att det klarat sig!"....
Ser det verkligen ut som att det klarat sig????


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

gu va arg jag hade blivit!

undra vad det va dom tog för nått ;o

2009-02-16 @ 12:36:31
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0