M·A·C Superglass



Jag är dock inte så förtjust i just Dazzleglasses eller glittriga läpprodukter, visst äger jag några glittriga läppisar men det är inte en vardaglig rutin. Skulle jag nu bestämma mig för att köpa lite läppbling så skulle det vara en neutral som jag kan toppa över vilket läppstift som helst. Mitt val skulle då vara: Sugar Overload.
Visst var dom fina, men denna gången måste jag nog stå över denna kollektionen, kanske jag ångrar mig tills den dagen dom släpper kollektionen, men den tiden - den sorgen.



Shattered, decimated, blinded by a fantastic, intergalactic lip light! Just when you thought Dazzleglass was the best-of bright, along comes Superglass, with secret, snowflake-shaped helicone pearls sparkling in three different facets for triple the dazzle! Lips have gone big bang, explosively dimensional, a rare eclipse! Gloss feels slick and sleek on application with no draggy speed bumps, not a hint of grit. A light aroma of vanilla enhances kissability. Extreme innovation that’s a good reflection on MAC and the seductress lucky enough to strike upon it.

Läs mer på Temptalia.

Har du någon favvis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0