dagens EOTD och lördagen

nu håller bloggen på att krångla lite, så jag tänkte att jag skulle lägga ut en dagens mejk; EOTD så att systemet inte hakar sig så att jag inte kommer in igen.

så idag hade jag en gul/guld, peach makeup,
här kommer den..





tänkte även passa på att skriva om min lördag..
den var UNDERBAR.
Träffade Hannah som jag inte träffat sen hon och Hanna åkte från Bulgarien i somras. Det var så underbart att träffa henne igen, vi käkade middag sen gick vi i stan och shoppade lite. Hon kom med sin pojkvävn Kristoffer som kom till Skåne för att träffa sina kusiner, så hakade Hannah på för att träffa mig =) Hon är så söt och rar, min lilla Hannah. Vi pratade minnen och planerade lite smått. Som hon sa, "vi får inte låta det gå 6 månader igen innan vi träffas", så jag har planerat att åka dit till henne i Nybro i februari.
Hon såg fortfarande ut som jag minns henne =) det enda som är förändrat är hennes frisyr, då hon har klippt sig kort. Här kommer lite foto från igår.


kommer någon bild till när denna blogg slutar krångla.

så nu gick det...


xoxo
Daniella

Kommentarer
Postat av: angeline

riktigt snyggt! Kollar ofta in här och fylls med massor inspiration varje gång! kram :)

2009-01-05 @ 00:46:47
URL: http://angelinea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0