Viva la Diva paletten önskas

Viva la Diva palett
med 48 färger.


Jag ångrar skarpt att jag inte köpte dessa paletterna, då jag så himla mkt vill ha dessa nuuuu. Fast jag hört att det är många som tycker illa om just denna paletten, så vill jag gärna själv testa den, för smaken är som baken...

Har varit på varenda Kicks butik i Skåne, men den var slut, inte bara det, jag har ringt till Åhlensbutikerna i Skåne, men tyvärr så var den även slut på Åhlens som var mitt sista hopp. men ack... så dystert det kan bli.

Men är det någon som har en som absolut inte vill ha paletten,
hör gärna av er till min mail eller här på bloggen.

xoxo
Daniella.

Kommentarer
Postat av: Therése

sorry! :) Har lärt mig att gilla den LITE LITE! Men om du vill kan jag kolla runt här i örebro om den finns kvar? Vill du att jag ska köpa med den så kan du ju mejla mig! :)

2008-12-30 @ 11:28:34
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tror den finns att beställa på Pashions webshop.

2009-01-20 @ 17:47:04
Postat av: daniella

Tck så mycket Ninni, jag hittade den, fick hem den den 16:e...

2009-01-21 @ 00:58:37
URL: http://thisismed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0