Gästblogg; Vacker & Underbar

Jag ber så mkt om ursäkt att jag inte kunnat lägga upp detta inlägg lite tidigare, men jag var i köpenhamn och julshoppade lite, så jag hade ingen tillgång till dator, men bättre sent än aldrig.
Jag vill tacka Karin för denna EOTD, underbart!



  
Dagens är då ett gästspel hos Daniella!
Ni hittar mig normalt på Vacker & Underbar! :D

Grunden är UDPP och svarta Black från Face runt hela ögat och på den
rörliga delen av ögonlocket. Därefter Flare från Smashbox samt Fuschia
från Mac. Tyvärr blev det inte alls som jag tänkt mig eftersom jag
grundat med svart. Nåja. Svart gelliner från Face runt hela ögat och i
slemhinnorna närmast ögat. Guldvita Vanilla Sky upp mot ögonbrynet för
att tona lite.

Blev rätt ok även om jag egentligen ville ha mer barbie-rosa. Nåja, enjoy!





Besök hennes sida för fler tutorials!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0