M·A·C Pink October Look

Hey Dolls!

Nu är det inte många minuter kvar tills November, oh my vad tiden går fort. Oktober är som alla vet den "rosa månaden" därför tänkte jag avsluta Oktober 2011 med en rosa makeup som jag gjorde i lördags.

Jag använde mig utav:

Jag visar bara bilder på ögonen men för en gångs skull tänkte jag att jag ändå kunde skriva vad jag använder på resten av ansiktet, så shoot!


[All M·A·C]

FACE:
Mineralize Satinfinish Foundation
Select Cover up concealer
MSF Natural puder
Refined Golden Bronzer
Soft and Gentle msf
Sakura Blush

EYES:
Soft Ochre paintpot
Fresco Rose paintpot
Defiance quad (wonder woman collection)
Blanc type eyeshadow
Blitz and Glitz fluidline
Feline kohl power eye pencil
Zoom Lash Mascara
Quite Natural paintpot

LIPS:
In Synch lip pencil
Boldly Bare lip pencil
Patisserie lipstick
Resort Life lipgelée


Resultatet:

http://thisismed.blogg.se    MAC Pink October Look


Whoopsie dooo, tog längre tid att skriva inlägget än jag räknat med, så nu är det November.. snart JUULLLL! Min favvo högtid... Älskaaa? Jaaaa, längta? Som bara den. haha :)

Until next time, take care!

Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0