[EOTD] M•A•C Creamy Carbonized

Hey Dolls!

Jag skriver nu om hela inlägget. Gillade inte app inlägget - så den får funka när jag är utomlands och vill blogga eller för snabba updates.


I Fredags gjorde jag denna sminkningen, men glömde lägga upp den här på bloggen, dock twittrade jag den och la även ut den på Instagram. Så Följ migTwitter - så missar ni inget!!!


Det är en naturlig sminkning med produkter från M•A•C's - M•A•C Me Over kollektion.


Detta använde jag mig utav:


FACE:
Mineralize Satinfinish foundation
Select Cover-up concealer
MSF Natural powder
On a Mission blush
Stunner blush
Semi Precious Pearl msf


BROWS:
Cross Cutural eyeshadow


EYES:
Untitled paint
Blanc Type eyeshadow
Creamy Bisque eyeshadow
Snow Season mineralize eyeshadow
Moleskin eyeshadow
Carbonized eyeshadow
Feline eye kohl
Blitz and Glitz fluidline
Zoom Lash mascara


LIPS:
EOS lipbalm in sweet mint
YSL rouge pur lipstick nr: 148, Tea Rose



Här är resultatet:

EOTD  M•A•C Creamy Carbonized    © Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se

Until next time, take care!


Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0