[EOTD] M·A·C Blue Moon


Hey Dolls!

Som jag sa igår så blev det en blå eyemakeup. Jag använde bara inte paletten som jag trodde, men det spelar ingen större roll, tar det en annan dag. Blå är ännu en färg som jag sällan använder. Inget emot blått, det är ju flott, men jag älskar mina "Naturals and Browns".
Anyway... Det är ju lördag idag, det skriker ju bara dramatic eyemakeup från alla håll och kanter. Inte för att det är speciellt dramatic, man kan bära denna sminkning på en måndag om man vill.. Finns inga som helst regler inom makeup, IF YOU WEAR IT - ROCK IT!
Här är resultatet...

Detta använde jag...

[All M·A·C, otherwise stated]

FACE:
Studio Sculpt foundation
Select Cover concealer
MSF Natural powder
Refined Golden bronzer
Peachykeen blush
Soft and Gentle mineralized skinfinish
Quite Natural paintpot [eyebrows]

EYES:
Soft Ochre paintpot
Non-Conformist fluidline
Feline eye kohl
Freshwater eyeshadow
Carbon eyeshadow
Blitz and Glitz fluidline
Bisque eyeshadow
Blanc Type eyeshadow
Zoom Lash mascara
Lashes (kina)

LIPS:
In Synch lipliner
Myth lipstick
A Quiet Roar lipglass

© Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se    M·A·C Blue Moon

Hoppas ni gillade sminkningen, jag är rätt nöjd.

Until next time, take care!

Makeup & Beauty by Daniella  http://thisismed.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0