Temavecka, preview

Imorgon (idag) startar temaveckan, temat går ut på att leka med färger =) Varje dag är en ny färg, men för att kunna förbereda er så visar jag en preview av temaveckans inspirationsbilder, alla bilder är googlade. Lycka till!

Måndag

Jag tänker refreshing på måndag, vad passar inte bättre än lime då?
dvs. måndagens färg är: GRÖN



Tisdag

Blått-lila-vitt
eller denna bilden




Onsdag

rosa



Torsdag

gul - röd- orange


Fredag:

När jag hör ordet Fredag, tänker jag på fest, glitter och glamour (oftst). Jag tänker på smokey eye så vad passar inte in bättre än en bild som innehåller alla färger som förknippas med en enkel smokey eye? dvs. Vit, Grå, svart



Lördag

lila - rosa
eller denna bilden




Söndag

Gult


Nästa vecka blir det nog frukttema =) men.... jag kunde inte hålla mig att sätta in bilden (torsdag) på persikan....  Hoppas att det inte gör speciellt mkt... Som sagt, det är bara färgtema....


Lycka till!

xoxo
Daniella

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vad bra att du fick upp bilderna! Jag kollade igår, men då var de inte uppe än. Okej... Jag ska försöka hänga på imorgon. Idag visste jag ju inte att det var en grön dag.



2009-03-16 @ 06:14:17
Postat av: Fru Choklad

Vilka underbara inspirationsbilder! Jag blev särskillt förtjust i lördagens färgkombo. Wow.

Jag ska absolut hänga på i alla fall någon/några av dagarna. Jag säger till när jag är med så kan du komma över och kolla min tolkning :) Kul med temavecka! Det var länge sedan jag såg någon nu och det är alltid lika trevligt.

2009-03-16 @ 19:51:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin

Ok, missade måndagen men ska försöka hänga på imorgon =)

2009-03-16 @ 20:21:46
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0