Tävling @ Cosmo med ett regn av vinster.

Trevlig rubrik??? Det tycker jag också.
Gör som jag...



Idag så avslutas den härliga tävlingen Cosmopolitan, där de lottar ut valfria vinster för en
totalsumma
9000 riksdaler.

Tänk om man hade blivit den ena lyckliga vinnaren, som tjej så bryr man sig såklart om Mode, Smycken och Smink, den som säger att den inte bryr sig ljuger med ett stort L. Hade man inte brytt sig skulle man inte gått ut och shoppat nya saker, men det ser vi ju, affärerna är ju proppfulla för att inte tala om när det är rea, människor är galna, hade de inte brytt sig - hade de inte trängt sig i flera  metrar långa köer.... Gaaah vad de ljuger...

Jag kan iaf säga så här: Med handen på hjärtat erkänner jag att jag är galen i SMINK, det ska vara smink och  i massor, skönhet is my thing! Iallafall så är smink my thing!

Jag är som Farbror Anka (!) med sina pengar, dvs. en dyr skatt med andra ord så är mitt smink MIN dyrbara skatt.
Jag menar HALLÅ, jag driver en Makeup & Beautyblogg...

Kollektionen skulle ju behövas uppgraderas lite grann, tycker man, eller är det något som man alltid tycker.

Det här med att vara i modern, är det något som ligger i det undermedvetna och spökar eller är det för att folk ibland vill "impa" på sina kompisar eller är det att man gömmer sig bakom produkterna/plaggen för att man har dåligt självförtroende? Eller är det helt enkelt bara det man faller för???

Ibland undrar man...

När det gäller Makeup så finns det ju självklart vissa regler man borde följa, en regel som JAG tycker man SKALL följa är:

"Wear the makeup, don't let the makeup wear you"

svenska:
typ...

"Bär upp din mejk, mejken ska inte bära upp dig"

Det betyder att man skall stå för sin mejk som man lagt, det är du!
inte att det motsatta...
Denna regel borde vara en grundregel inom Mode/Skönhet.



Men för att inte spåra ut så fortsätter vi lite med vinster som inte hade varit helt fel att mottaga..


bild: Cosmopolitan

Denna bilden ser ju helt underbar ut.

Det hade ju inte varit helt fel med detta:

1 st Helena Rubinstein Stellars Gloss Double Star 48/49 Glamour/Gloss 265


1 st Helena Rubinstein Wanted Eyes 13 Nude Wink 340

1 st Lancome Sweet Balm 05 Cerise 200

1 st Lancome Hypnose Black 01 270


1 st Ralph Lauren Ralph Wild EdT 50ml 480

1 st Eau D'Energie Set (SG 75ml, BL 75ml, Spray 100ml) 250ml 695

1 st Decléor Harmonie Mask 50ml 340.

varför inte även detta?

1 st Kylie Minogue Darling Deospray 150ml 150 

1 st Bvlgari Omnia Pursespray 10ml 160 



Det hade varit rena födelsedagsfesten, på tal o b-day så fyller jag ju snart år, yeeeey, 1 år äldre, med ett roligt (iblandjobb (undersköterska) med en sjuk lön, varför inte bara säga som det är...
 Jag jobbar inom Sjukvården...
Nu förstår ni säkert vad jag pratar om?!.
KATASTOF!
men men

Jag antar att detta är min motivering (!)...

Jag har väl ingen chans, men jag kan inte göra mer än att hoppas och det gör jag redan nu för fulla puckar, håller tummarna så att jag snart måste gipsa dem.
Men innan dess så är frågan...

ÄR TUREN PÅ MIN SIDA???



De bästa motiveringarna vinner. Kom ihåg att du får välja fritt mellan de olika produkterna och själv kombinera ihop ett "vinstpaket". Lycka till!

Tävlingen avslutas 31/1 2009, har du ingen blogg mejla motivering till [email protected]. Skriv VINSTREGN i ämnesraden. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Anställda på LRF Media och deras anhöriga får ej delta.


xoxo
Daniella


Kommentarer
Postat av: Dragana

Svar: Haha, nej ingen smoki, men i stort sett allt annat. Det är ju så himla gott. Svensk godis här kan inte mötas med den där nere! :P

2009-01-31 @ 17:55:39
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Svar på kommentar.



Jag hoppas att Erik vinner. Tycker han är överlägsen, absolut den som är bredast som artist!



//Sebbe

2009-11-09 @ 19:11:22
URL: http://svepden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0