Gott Nytt År! + Bilder.

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING I DET NYA ÅRET!
...2009..



Hej allesammans!
Hoppas att ni haft en underbar nyårsafton,
jag hann inte skriva något igår kväll då jag hade fullt upp med städning, fixa och dona bland maten och hälla upp snacks och fixa drinkar och skumpan (moët) som är ett måste, cidern, vinet och allt vad man hade framme.
Men tillslut blev det hur bra som helst.

Här kommer lite bilder...

Denna mejk valde jag.





Här kommer 2 bilder av lite av maten som jag gjorde.

På bild ser ni:

1) Räkmacka ala Daniella
riktigt god måste jag säga.. Klicka på bilden för att förstora.



2) Smörgåstårta.
Överpulig!


xoxo
Daniella

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Ha en god fortsättning på det nyåa året min vän!!

2009-01-02 @ 13:28:50
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0