Alla Hjärtans Dag Makeup tips #1

Februari är en härlig månad, inte bara för att det är min birthday, utan även för att vi firar kärlekens dag. Alla Hjärtans Dag är en dag där vi, oavsett vilken kontinent man bor på, firar tillsammans.

Kärlekens dag kan firas på många olika vis, när det gäller makeup så finns även här många olika sätt att lägga mejken på, då det nu börjar närma sig denna dag vill jag redan nu börja ge lite sminktips just för denna härliga dagen.


Alla Hjärtans Dag Makeup tips #1

Vit (eller ljusrosa), Röd, Svart mejk





Detta har jag använt mig utav:


Bas:
Clarins

Highlighter:
CS, 88 Shimmer palette
nr:1 (vit)

Ögonlock:
CS, 88 Shimmer palette
nr: 1 (vit)

Globlinjen:
CS, 88 Shimmer palette
nr: 72 (röd)

Yttre ögonvrån:
CS, 88 Shimmer palette
nr: 88 (svart)

Liquidliner:
 Isadora Glossy Eyeliner, 40 Chrome Black

Kajal:
Loreal Contour Khol
nr: 131 Jet Black

Mascara:
Maybelline - Intense XXL

xoxo
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0