120 palett i tidig födelsedagspresent

Lite sent, jag vet, men jag ville ändå lägga upp det....

För inte så längesen fick jag hem en lite tidig födelsedagspresent från min kompis M i USA, hon köpte BeautyFactory's 120 palette till mig, denna paletten är exakt som Manly's 120 palette. Det är bara olika säljare, därför heter de olika. Jag bara älskar den =) Snacka om att jag blev glad när jag öppnade paketet. Hon fick med de små borstarna och lösögonfransarna när hon beställde. De stora borstarna skickade hon med =) De är hur bra som helst, mjuka och underbara =)
Tack än en gång M för den fina födelsedagspresenten. Älskar den =)

Vill ni ha swatches, säg bara till så fixar jag det



ps. Fyller år nästa vecka =) ds.

Kommentarer
Postat av: Sandie

NAAAAAAJS =)

2009-02-21 @ 18:22:38
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Sminkan

Vad kul! Grattis! Du kommer älska den!

2009-02-22 @ 09:49:40
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: nora

hej!

shitt asså jag har letat efter den här paletten hur länge som helst! kan inte din vän skicka en till så kan jag köpa den av dejj??:)(A)

kram

ps. grattis på födelsedagen:)

2009-03-05 @ 15:44:59
Postat av: daniella

Nora - den paletten finns på ebay, ta en titt där! Kolla bara säljaren! Lycka till! Tack =)

2009-03-08 @ 01:45:58
URL: http://thisismed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kan du fixa en sån pallet åt mig ?

2009-05-28 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0