(mobilblogg) Dagens "play" makeup.

0-5583c2bd4260ab1ff3116e11460d1e90.png

(mobilblogg) Dagens mejk... Nej, Inte riktigt..., satt precis och lekte lite med min ena CS palett - tanken va att jag skulle använda iaf 1 utav färgerna jag inte rört i paletten, guess what? I did it! Röd är en av de mest svårkombinerade skuggor - tycker jag. Visst d går ju ihop med tex svart och brunt osv. Men men, detta är resultatet, hoppas ni gillar det mer än vad jag gör, hehe. Imorgon blir det nog en blå makeup. Om jag inte ångrar mig... Hmm... Nu ska jag sminka av mig. Tror att jag håller mig till eyeliner o mascara idag... Då menar jag naturlig makeup. Hörs snart eller lite senare.
Lot's of Love//
Daniella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0