20 frågor

Hittade även denna =)



 20 frågor.


1: Senaste personen du skickade sms till?
Sophie


2: Senaste personen du fick sms av?
Sophie =)


3: Senaste personen som du ringde till?
Soo many


4: Senaste personen som ringde dig?
jobb


5: Senaste personen som fick dig att skratta?
Amela


6: Senaste personen som såg dig gråta?
Therese


7: Senaste personen som du pussade?
Mamma - gulligt va? :P


8: Senaste personen som du hånglade med?
My boo


9: Senaste personen som du hörde sjunga?
Mig själv =)


10: Senaste personen som fick dig arg?
Minns ej


11: Senaste personen som trampade på din fot?
Va e d för frågor?


12: Senaste mat du åt?
Kyckling med ris o wokade grönsaker o allt som hör till


13: Senaste ordet du sa?
Måste plugga


14: Senaste filmen du såg?
Igår hade jag Hitch i bakgrunden (lyssnade mig genom filmen) men annars kommer jag inte ihåg.


15: Senaste du uppskattade mest?
Halstabletterna =P (e ju sjuk)


16: Senaste låten du lyssnade på?
När jag sjunger :) (ringsignal)


17: Senaste mest spelade låt?
Inget o ingen ni känner till =/


18: Senaste tanken var om?
Måste plugga


19: Senaste förälskelsen var med?
Samma som idag


20: Senaste festen?
Nyårsafton


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi, tog lite glass här hemma :D

2008-01-16 @ 21:03:03
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: ida

hehe aa vilken grym tjej! (:

2008-01-16 @ 21:39:49
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0