lunch + ps!

Dagens lunch:

Detta var vad jag snabbt och enkelt kunde trixa ihop, det blev en pastasallad med kycklingfilebitar, dressing och fransk baguette.

Ser det gott ut?

hemmagjord

Äter ni ofta sallad till lunch?


ps!
 jag går på mitt nattskift ikväll, så jag ska gå och slumra till lite nu så att jag inte somnar på jobb, fast än att jag igår (!) hade insomniapartyvaken i mer än 24 timmar, tillslut klarade jag inte av det mer, så jag gick och la mig, sov 4 timmar och har varit vaken sen dess, så nu är klockan 12,58, så det kanske är dags att lägga sig, man ska ändå jobba i 10 timmar inatt, hade tänkt att mobilblogga om natteamet (kollegorna) inte har något emot det, annars blir det bara vanlig text. Hörs sen!
ds.

xoxo
Daniella

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh MUMS!! Godaste jag sett på länge!:) Själv åt jag en tråkig smörgås med messmör, haha:)



Sv: Tack va snäll du är!:)

2008-12-05 @ 13:06:37
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: S a r a

gott :D

2008-12-05 @ 17:14:16
URL: http://miracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0