klappar, "check" - klart.

hej på er igen. jag har precis kommit hem, har inte hunnit mer än att ta av mig kappan och stövlarna så ringer det på mobilen, vem va d inte mer än en kompis som undrade om jag ville följa med och shoppa lite sista minuten klappar.. Aahhh varför inte ringa lite tidigare när jag redan var i stan? d e frågan....

woohooooo imorgon e det jul, längtar såååå.... bara att umgås och äta gott med familjen och sedan öppna klapparna, klassikern som bara är ett måste är ju Kalle Anka, fast än att jag inte sitter fastlimmad utan bara springer runt och fixar och donar så är det ju ändå ett måste, viktigast är ju att det låter i bakgrunden....

nä nu ska jag slå in lite julisar sen blir det väl någon rolig film ikväll och lite mat, då jag inte ätit på hela dagen... har haft upp över mina öron.. men nu e allt klart utom maten som ska fixas imorgon.... hörs kanske lite senare....

xoxo
Daniella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0