dagens EOTD

Här har ni dagens EOTD (eye of the day) makeup med färgerna:

vit (inre ögonvrån),
rosa-röd (yttre ögonvrån)

mascara

anledningen till att jag valde detta färgval var för att imorgon e det ju Lucia. Idag ringde min chef och frågade om jag kunde hoppa in en natt till på min lediga dag, vad ska man svara? Klart jag sa JA! Så jag går av mitt pass kl 7 imorgon bitti, så tänkte passa på att vara lite extra Lucia fin då...
Fast jag tror ärligt talat inte att det kommer att hålla hela natten, då jag bara har sovit 1 timme idag (och halva gårdagen), kommer att klia ögonen hela natten. :) . Tufft kommer det till att bli men med en kanna kaffe kommer det nog till att gå bra :P ... hoppas jag.



Hoppas att ni får en underbar kväll. Hörs imorgon!


xoxo
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0