1:a inlägget!!!

Jag har länge tänkt om jag ska skaffa en blogg här eller inte... Funderat och funderat.... och till sist, guess what I Did It, nu är jag en riktig bloggare ;) Wieeeee!!! Nu får man bara ta sig i kragen och vara en aktiv bloggare. Roligt, roligt.

Idag så har jag möblerat om i hallen, blev faktiskt riktigt najs, om jag får lov att berömma mig själv =)) ...

Så är man ledig i 2 ½ vecka till, utav 1 månad... Snart bär det av till Göteborg, ska hälsa på min buddy Jeca, har inte träffat henne på åratal, sen sist vi var i Grekland tillsammans =( ballt var det, men bull att vi inte träffats på så länge, och det e ändå överbilligt att ta tåget dit, 95+95, med min snabba huvudräkning, så blir det 190:- t/r. Vad har egentligen hindrat oss, det är inte $ ~cashen~ heller, vad kan det då egentligen vara? Tidsbrist???
Okej, kan vara det, för jag jobbade extremt mkt på både Sjukhuset och Vårdboendet, innan jag tog upp pluggandet till SSK... Så, svaren finns sä
kert, det e bara att vi inte har dem än...

Men har man så bra vänskap som vi har, så ska det ju inte hindra en iaf.. man kan ju bara åka o träffa varandra, en dag, två... behöver ju inte vara dagar....

Men men...



Natti, Natti

Pussiluss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0